Friday 17 August 2012

Mana adik punya bird??

ni Azwan Abu Bakar/aku panggil abg john

ni Azlan Abu Bakar/aku panggil abg lan (dia pelat sikit time kecik2~)

dulu, diorang hari2 duk tengok arwah nenek mandikan, siapkan aku bagai lahh.. 

tapi satu hari, time arwah nenek tengah siapkan aku.. diorang crazily wondering :

                                    john : nenek nenek, mana bird adik??!

                                    lan : ton (john) ada bird, alan ada bird, adik takde??!

                                    nenek : .. terdiam.. (tengah pikir nak jawab apa...@#$%^)

                                    lan : ooo.. ton ton.. bird adik da putus.. da putus

hee.. kesian kat aku kan.. kena spotcheck ngan abg abg aku macam tu detail sekali.. dahtu, tanya bird mana pulak.. haishh..~  

they are now married but I cant  forget this story mama told us!! nghee..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...